“Sistem belirtilen dosyayı bulamıyor” Hatası

Bu hatanın hikayesi de şöyle: Canlı makine çözümü hakkında online bir etkinlik vardı. Ben de o sırada biraz işim olduğu ve etkinliğin kaydı alınmadığı için kendim kayıt alayım dedim. Ekran görüntüsünü kaydetmek için Camtasia Studio programını kullandım.

Etkinlik bitince videoyu masaüstüne kaydettim. Masaüstüne verdiğim isimde bir klasör oluşturulmuştu ve içerisinde de video vardı.  Programı ilk defa kullandığım için düşük kalitede kaydetmişim. Farklı bir video formatı seçip tekrar masaüstüne kaydettim. Kaydederken yine aynı isimde kaydetmişim ve Camtasia bana hiç uyarı göndermeden işleme devam etmiş. 2 tane aynı isimli klasör vardı ve ilk oluşturulan klasör ne yaptıysam silinmedi. İçerisine bir dosya attığınızda dosya görünmüyordu. Nereye gidiyor bilmiyorum ama gizli değildi kontrol ettim. Klasörü silmeye çalıştığımda “Sistem belirtilen dosyayı bulamıyor” hatası aldım. İlk olarak tabii ki shift delete yaptım. Hata vermedi ama silinmedi de. Sonra CMD üzerinden yönetici yetkileri ile silmeyi denedim. Bu da işe yaramadı. Sonra yazının sonuna eklediğim linkteki işlemleri teker teker denedim. Klasörü silmemi sağlayan şey ise 10. çözüm olan WinRAR oldu.

  • Silinmeyen klasöre sağ tıklayıp Arşive Ekle seçeneğini seçin.
  • Açılan ekranda “Arşivledikten sonra dosyaları sil” kutusunu işaretleyin ve Tamam’a tıklayın.
  • Çalıştığınız dizinde -benim için Masaüstü- klasör silinmiş olacaktır. Oluşturulan arşivi silebilirsiniz.

delete files after archiving

Kaynak: https://www.partitionwizard.com/partitionmanager/system-can-not-find-file-specified.html

Yorum bırakın